Fără categorie

Cum sa ramai optimist pe perioada iernii

Nu este usor sa pastrati energia si optimismul in zilele intunecate si geroase. Iata 6 obiceiuri pe care le folosesc, care ma ajuta in acest sezon inchis si adesea gri.

1. Gaseste una dintre cele mai mari energii negative ale tale.

De exemplu, puteti constata ca este o persoana din viata voastra foarte negativa. Sau ca raportul pe care ati inteles sa-l terminati acum ve trage in jos. Poate ca puteti incepe doar 5 minute astazi pentru a incepe din nou, finalizand raportul. Luati cateva minute sau jumatate de ora din ziua dvs. pentru a conecta doar una dintre cele mai mari scurgeri si veti avea mai multa energie sa cheltuiti pentru ceea ce are cu adevarat importanta pentru dvs.

2. Fii recunoscator pentru lucrurile mici si lucrurile pe care le poti lua uneori de la sine inteles.

Cand imi dau din dinti dimineata si vad fereastra peste peisajul intunecat si ploios, este usor sa uit de lucrurile pe care le am de fapt. Lucruri ca:

  • Un acoperis deasupra capului meu si o casa calda.
  • Apa curata.
  • Trei mese constante in fiecare zi.

3. Suplimentele cu vitamina D.

In ultimele cateva saptamani de iarna, am luat suplimente de vitamina D in fiecare zi si le-am gasit sa renunte la o mare parte din energia pe care am tendinta sa o pierd in timpul unei ierni lungi. Cativa oameni apropiati de mine le iau, de asemenea, si raporteaza efecte pozitive similare in grade diferite.

4. O lampa de terapie cu lumina.

Am cumparat o lampa de terapie cu lumina destul de ieftina in toamna trecuta (cred ca a costat aproximativ 60 de dolari), dar am folosit-o in mod haphazard si fara prea multa coerenta.

In aceasta iarna am avut un plan mai bun in doi pasi:

  • Am pus lampa foarte aproape de canapea in camera mea de lucru.
  • In fiecare dupa-amiaza, in jurul orei 15:00, fac putina lectura (fictiune, carti de dezvoltare personala sau bloguri de afaceri online) timp de aproximativ 30-40 de minute, pastrand in acelasi timp fata aproape de lampa.

Am facut asta de aproape doua luni si am constatat ca am mai multa energie si este chiar mai usor sa pastrez optimismul (mai ales in seara intunecata).In plus, am facut mult mai mult citire in comparatie cu ultimele cateva ierni.

5. Exercitiu.

Un lucru evident, dar foarte eficient. Exercitiile regulate va vor oferi mai multa energie. Va va ajuta sa eliberati tensiuni interioare, anxietate si stres. Si astfel va fi mai usor sa ramai relaxat, pozitiv si sa gandesti in mod clar, cu mai putina indoiala si sa actionezi decisiv.

6. Luati masuri si continuati.

Putine lucruri creeaza atat de multa frustrare, ingrijorari si anxietate, cum stai pe maini si nu faci nimic. Asadar, chiar daca ar fi putin dificil sa incepeti sau sa continuati cu visele si obiectivele dvs. in acest sezon, reamintiti-va ca, daca veti face, veti inlocui aceste sentimente si ganduri de mai sus cu optimism si incredere in sine. Si retineti ca nu trebuie sa mergeti inainte in salturi mari sau rapide.