Social

Firmele ar trebui sa protejeze datele consumatorilor

Informatiile despre clienti sunt cele mai critice tipuri de date detinute de multe organizatii. Tot ce este nevoie este o incalcare majora a unor astfel de date pentru ca clientii dvs. sa isi piarda increderea in compania dvs. si ca afacerea dumneavoastra sa sufere ca rezultat.

Orice tip de informatii despre clienti este o tinta tentanta pentru hackeri si infractori cibernetici. Dar graiul sfant printre infractori este informatia personala identificabila, cum ar fi numerele de securitate sociala, numele si adresele fizice, numele de utilizator si parolele, asa cum este descris intr-un studiu recent.

Datele de nastere si / sau numerele de securitate sociala au fost cel mai frecvent compromis tip de PII in 2018, expuse in 54% din incalcarile inregistrate. Acest numar este cauza unei alarme, deoarece expunerea datelor de nastere si SSN-urile sunt principalele modalitati prin care infractorii cibernetici pot prelua conturi critice, cum ar fi conturi bancare si linii de credit.

Numele clientilor si adresele fizice au fost cel de-al doilea tip PII compromis, expuse in 49% din incalcari. Urmatorul pe lista a fost informatia personala de sanatate la 46%. Alte tipuri de PII expuse in incalcare anul trecut au fost numele de utilizator si parolele, informatiile de plata si bancare, precum si numele si adresele de e-mail.

Schimbarea este o parte constanta a securitatii. Echipele de securitate se confrunta zilnic cu noi amenintari, vulnerabilitati si inteligenta. Cu toate acestea, schimbarea se produce la o scara mult mai mare.

Accesul neautorizat a fost cel mai popular tip de atac in 2018, reprezentand 34% din toate incalcarile. Ransomware si malware au fost al doilea cel mai frecvent intalnit, mai ales avand in vedere recursul atacurilor de tip ransomware din industria medicala. Atacurile de tip phishing, problemele de confundare si abuzurile API s-au dovedit a fi modalitati fertile pentru infractori de a fura informatii personale.

Cu toate acestea, aceasta tendinta incetineste incet sa se concentreze asupra securitatii, ca urmare a noilor orientari privind dosarele electronice de sanatate si o mai buna constientizare a consumatorilor in legatura cu incalcarile datelor.